søndag 22. november 2009

Nye kort :D

Endelig kommer noen bilder av kort som jeg har laget. Jeg har endelig hatt tid til å sette meg ned og leke litt med det jeg har av utstyr. Har også fått stemplet opp en god del så nå er det bare å få fargelagt motivene :D
Har laget et bryllupskort til et søskenbarn som skal gifte seg. Ellers så er det nok mest julesaker som ble laget. Gavelapper til julegavene og ikke minst kort til utsending.

Bryllupskort med teksten tro og håp....

Julekort

Begge julekortene opp har samme innside slik som vist på bildet under.
Gavelapper




Noen motiv til fargelegging


2 kommentarer:

  1. Wow for en produksjon du har hatt i helga. Så mange fine kort du har laget. Å bruke det stemplet til å lage pakkelapper var jo helt genialt.
    Jeg har også det bryllupsstemplet, ellers har jeg ingen av de andre stemplene du har. Har laget en gavepose og et halvt kort i helga. Holde på å sy noen løpere til julegave, så det har tatt det meste av min tid. Ja , jeg har nok lata meg litt også da. :)

    Sees i morra!

    SvarSlett
  2. Alt det her vært produsert på fredagskvelden mens e inntokk noen glass med vin. Men det ska sies at det va i et hyggelig selskap da. Satt sammens med ei venninne og laget kort til langt på natt. Du får prøv samme strategi :)

    Bryllupsstempelet ble kjøpt etter at e hadde fått et bryllupskort som du hadde laget :D

    Mamma ha forresten laget første løpern ferdig, så no ska den fram på bordet mitt, må berre rydd litt først

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!