onsdag 7. april 2010

Venter og venter

Før påske var jeg innom Kortgleder sin nettbutikk. Der fant jeg noen puncher fra Nellie Snellen som jeg bare måtte ha.
Blomsterpuncher med preger, slik at når blomsten er stanset ut kan jeg prege den. Pregingen gjør at blomsten får mer liv, blir mer artig å lage egne blomster i stedet for å kjøpe ferdig blomster :D.
Du kan se mer på bildene under.

I kveld kom beskjeden om at pakken var klar for utsending. Så nå er det bare å følge med i postkassa om det dukker opp en spennede pakke der. Håper bare at den kommer fram til helga, slik at jeg kan teste det ut :D :D :D

1 kommentar:

  1. Blir spennende å se hva som dukker opp her etter helga. :):)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!