søndag 5. september 2010

Lite kortlaging for tiden

Ble ikke gjort så mye denne helga heller. Synes helga bare har rast avgårde. Ikke vært helt i toppform og da blir det ikke så mye som blir gjort. Men fikk endelig ryddet i sakene og fått ting på plass igjen. Så nå er alt klart til bruk igjen.

Siden sist har jeg fått enda noen nye stempler som jeg gleder meg til å teste ut. Blant annet fra kreativ hobby. Bestilte flere stempler hos dem da de hadde salg og da ble det noen nye stempler på meg.

I kveld har jeg fått stemplet to motiv og begynt å fargelegge dem. Det ene motivet skal bli et kort til ei nyfødt lita jenta. Nytt tilskudd til slekta :) Det andre er til en slektning som snart har bursdag. Har planer om å sette meg ned igjen i morgen ettermiddag, så får vi se om tiden strekker til eller ikke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!