onsdag 14. november 2012

Lenge sia sist

Lenge siden siste innlegg fra meg. Alt av kortsaker ligger fortsatt nedpakket og blir det nok en stund til. Enda en god stund til vi er ferdig med oppussingen. Men selv om det ikke blir så mye kortlaging på meg, så er jeg innom og ser alt det fine som blir lagt ut på andre sine blogger. Satser på at det blir litt kortlaging på meg også etter hvert når vi en gang er ferdig med oppussingen :). 

I mellomtiden vil jeg skryte litt av min mamma. Hun har vært aktiv på syfronten i det siste og har nå sydd en julepute til meg :D Jeg kjøpte mønsteret i desember i fjor, men litt vel kort tid til jul så den ble ikke sydd da. Men nå er den ferdig  og ligger klar til bruk :)



Kjempeglad for den nye puta og gleder meg til å ta den i bruk.
Tusen takk til min snille mamma :)

2 kommentarer:

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!