torsdag 16. september 2010

Bursdagskort

Min kjære lillesøster har snart bursdag. Hun har den 21.september, så det er ikke så mange dager igjen. Har prøvd å få laget kortet hele uken, men tiden har ikke strukket helt til. Men i kveld har jeg funnet roen og kost meg med kortsakene og de nye stemplene fra Kreativ hobby. Nå er kortet klart til postlegging, så håper vi alle at kortet kommer fram i rett tid :)



Bilder kommer etter hvert når hun har fått kortet og gaven fra oss.

Men kan si så mye at kortet er et brettekort, laget på en mal som jeg fant på Sakkalos blog (etter en tur innom Trine sin blogg).



Nå er det bare å rydde opp og gjøre ting klart til morradagen. En arbeidsdag igjen og så er det helg igjen.

God helg folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!