fredag 5. november 2010

Endelig helg

Nå er helgen endelig her :) Det lakker og lir mot jul, og det er mye som skal gjøres før den tid. Mye som skal gjøres både på jobb og hjemme. Akkurat nå synes jeg at tiden går litt for fort.

Oppdaget i kveld at Kreativ hobby har lagt ut årets julekalenderpakker og da måtte jeg bare legge inn bestilling. Jeg har en egen julekalender som jeg har brodert og henger opp i adventstida. De to siste årene har jeg bestilt pakkene fra Kreativ hobby og vært veldig fornøyd med dem. Så da jeg i kveld oppdaget at de har lagt ut årets pakker, måtte jeg bare slenge inn en bestilling. Når pakkene kommer er det bare å knyte dem fast på kalenderen og så er den klar. Gleder meg :)

Den siste tiden har det vært lite kortlaging, men denne helgen må jeg vel klare å få til litt. Har i allefall tid og mulighet til det.

God helg!

1 kommentar:

  1. Nå har jeg akkurat kjøpt noen digistempel fra Mo Manning. Lenge siden jeg har brukt tusjene så nå må jeg prøve litt. Spent på å se hva du kommer opp med i løpet av helgen. :) Du skal få mønstrene på veskekortet hos meg, så kan du prøve. Det andre kortet er det ikke noe mønster på, bare enkel bretting. Kan vise deg på mandag, hvis du ikke allerede har funnet det ut. :)

    Ha ei fin kortlagingshelg!

    PS Sender mønstret på mail til deg.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!