søndag 5. desember 2010

2.søndag i advent :)

I dag er det 2.søndag i advent og det har vært en sløve- og kosedag. Var nemlig på et strålende julebord med jobben i går, en utrolig flott gjeng å være på jobb sammen med. Verdens beste arbeidsplass :D :D :D

Dagen i dag har jeg brukt til litt kortlaging, men ikke så mye som jeg hadde planlagt. Men blir nok mer ut i uka som kommer :D I dag har jeg laget tre after eightbokser til. Mamma som har bestilt og skal gi bort til jul, så da måtte jeg til pers. Boksene er ikke pyntet ferdig enda, så bilder kommer senere. J

Mens jeg venter på at min kjære skal komme hjem fra arbeidsuka på Nygårdsjøen, så har jeg tent lys i adventspynten min. En litt annerledes adventspynt enn tidligere år. Er nemlig ikke en vanlig adventsstake, men et speilfat med en rødnisse, en blånisse og et grantre i glass. Telys bakom. Har bestilt de fra en butikk som heter glasstua. Har bestilt mye derfra og har mye forskjellig glasspynt, glassfat og smykker fra før av. I år hadde hun laget flott julepynt og da måtte jeg bare legge inn bestilling. Glasstua har egen side på facebook og der finner du mye flott :D Absolutt verdt å ta seg en tur innom den.


På bordet har jeg en adventsløper. Den heter"En løper på en kveld" og er sydd av min kjære mamma. Fikk den av henne til adventstida i fjor og jeg synes den er kjempefin å ha på bordet i denne tiden :D (fargene kommer bedre frem i virkeligheta)

1 kommentar:

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!