tirsdag 21. desember 2010

Juleferie

Da har jeg tatt juleferie fra jobb og kortlaging. Holder nå på å rydde i kortsakene mine. Prøver å få litt system i sakene før jeg rydder det bort for denne gang. I det siste har jeg produsert en del te-lyskort, men desverre så ble det ikke tatt bilder. Mitt apparat er fortsatt forlagt et lurt sted :( og min kjære har sitt med seg på tur. Jeg får heller komme sterkere tilbake til neste år.

I Norge Rundt sist fredag var det innslag fra ei kortglad dame i Førde. Om du ikke fikk det med deg, så ta en titt på nett-tv (17.12). Mye inspirasjon å hente der. En ting er sikkert og det er at jeg etter jul skal prøve meg på gaveposer. Fått mange ideer av å se på akkurat dette innslaget i Norge Rundt. :D


Ønsker med dette alle kort og papirglade mennesker en riktig god jul og godt nytt år!


Juleklem fra Nina

6 kommentarer:

  1. Spretter innom nå i jula og håper du nyter ferie dagene så godt du kan og når jeg leste at du rydder i kortesakene dine,så må jeg visst ta i ett tak igjen på pulten min igjen jeg også.
    Tusen takk for kommentaren i bloggen min.

    Må du ha en god jul og ett Godt Nyttår

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  2. Takk for kommetar i bloggen min. Du lurte på en mal på esken - her fant jeg den:

    http://danniesdesigns.typepad.com/my_weblog/2008/09/stationery-box.html

    SvarSlett
  3. Å jeg skal sysle med papir i januar ja. Det er jo det som holde meg i gang. :):) Fikk gavekort hos TreL hos samboern i julegave, gjett om jeg skal dit å handle snart.

    Godt nyttår foresten, sees i morra!

    SvarSlett
  4. Har studert malen til bokeske en gang til, og nå ser jeg jo at det skal bare limes øverst og nederst. Blir jo litt lettere da. :):) Skal gjøre jobb-skrivearbeid i dag, og så håper jeg å rekke litt annet papirarbeid også. Har begynt å strikke sjal, så det blir i alle fall litt strikking.

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  5. Koselig at du vil delta på candyen min.
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  6. Tusen takk for at du vil være med på candy'en min! Og lykke til i trekningen!
    -klem-

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!