søndag 6. mars 2011

Et lilla kort

Har hatt en sløvesøndag med 5-mila på tv, kortlaging og middagsbesøk. Med andre ord en super søndag. Tar gjerne flere sånne helger .Eneste minuset var at min kjære fortsatt er borte på jobb, han går ikke av før på tirsdag :(

I dag har jeg lekt meg med puncher og spellbinders. Har prøvd meg på et lignende kort tidligere og trudde det skulle gå fortere denne gangen. Men det tok like lang tid som sist. Mye kutting og liming, men kort ble det til slutt.




Spellbinders
- Classic Scalloped Circles large (to forskjellige størrelser)
- Classic Squares large
- Standard Circles large

Hjertepunch fra EK som heter Folk Heart/small
En double edge punch fra Martha Stewart som jeg ikke husker navnet på

Deltar på Nordsalten-hobbyklubb sin utfordring # 25 Punch it.

4 kommentarer:

  1. Så lekkert og stilrent kort du har laget!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår i Nordsalten Hobbyklubb - lykke til!
    ♥ Marianne

    SvarSlett
  2. Flotte kort du har lagd i helga. Har venta på at Marianne skulle legge ut turorial på det kortet under her. Må få prøvd det en gang. Nydelig det motivet du har brukt.

    SvarSlett
  3. Da va kjempefint :D

    SvarSlett
  4. Så flott det ble. Spreke farger! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!