torsdag 3. mars 2011

Surprise pop up card

I kveld har jeg leita fram kortsakene igjen og det var artig. Eneste er at alle sakene okkuperer kjøkkenbordet igjen og det er kjedelig å rydde opp :( Tror sakene skal få ligge til i morgen :)
Jeg har valgt å lage et surprise pop up card denne gangen (se forklaring i et annet innlegg). Synes det er artig at motivet røyser seg opp når taggen blir dratt ut. Denne gangen har jeg brukt et litt påskeaktiv motiv på kortet. Fikk det i julekalenderen min i fjor og endelig fikk jeg brukt det.




Med dette kortet deltar jeg på DYSU utfordring nr 9, JUST GREEN IT

Jeg har mange planer om å lage flere kort den neste uka, men tiden får vise om jeg får det til.



1 kommentar:

  1. Hei, så flott et kort du har laget! Morsom bretteteknikk og fine farger.
    Ha ei fin helg:)
    -Berit-

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!