fredag 16. desember 2011

Noen fyrstikkesker og noen flere julekurver

Har ikke fått laget så mye som jeg hadde tenkt. Årsaken til det er at jeg har vært mye syk i det siste. Forrige helg hadde jeg besøk av svigers, men det hele endte med at jeg måtte på legevakta å få medisin mot halsbetennelse/infeksjon i kroppen. Så det som skulle være ei koselig og sosial helg med svigers, bli tid alene febersyk. Var helt i ørska hele helga, så fikk ikke så mye utbytte av besøket eller gjort unna verken kortlaging eller julegavehandling. Men nå er formen mye bedre og jeg fikk tatt meg ei økt i går kveld og ei i kveld. Så da ble det straks litt mer som ble ferdig, må bare lage noen kort til. Tror jeg i allefall :)  











Ha ei fin helg!

2 kommentarer:

  1. Godt at du er på bedringens vei :).
    Det er så kjedelig å være syk på denne tiden,
    men lekevel så typisk.
    Kjempesøte julekurver du har laget :))

    SvarSlett
  2. Så nydelige kurver du har laget!
    Ha ei fin helg og god bedring:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!