søndag 10. april 2011

Et guttekort og en award

Denne fredagen var jeg for en gangs skyld tidlig ferdig på jobb. Fikk da noen timer for meg selv hjemme, der jeg puslet med litt kortlaging. Ble et ferdig kort til gutt og flere motiv er nå ferdig fargelagt og ligger klar til brukes. Det ble et kort til gutt denne gangen. Tok bilde av kortet i full fart i går før jeg skulle gi det bort, men hadde egentlig ikke tid til å sjekke om bildet ble bra. Som dere ser her, så ble ikke bildene særlig klare. Men siden kortet er gitt bort er det ikke så mye å gjøre med dem nå. Må bare huske på at jeg sjekker bildene neste gang.



Sist helg var jeg så heldig at jeg fikk en award fra Trine. Tusen takk for at du valgte meg :) Meningen med denne awarden er den gies til bloggere som har under 100 følgere, slik at flere får vite om bloggene deres. Jeg gir awarden videre til





6 kommentarer:

  1. Kjempestilig guttekort. :) Fin pucher og flotte papirer. Må få prøvd meg på et sånt brettekort.

    SvarSlett
  2. Hei! Gratulerer med awarden!
    Har skrevet en kommentar under innlegget ditt der du etterlyser oppbevaringssystem for spellbinders. Ta en titt.

    SvarSlett
  3. Hei igjen!
    Trenger en e-postadr. eller et mobilnr. så sender jeg bilde. Blir kanskje best med e-post..
    Jeg legger også til deg som følger, vil gjerne følge med i din blogg også.

    SvarSlett
  4. Det kan se ut som at du har sendt en award til meg, men jeg forstår meg så lite på sånt :/ Det er ikke dukket opp noe på siden min. Må jeg gjøre noe spesielt for å motta den? Ikke forstår jeg hvordan awarder virker heller..
    Jeg blir kjempeglad om du vil gi meg en innføring om hvordan disse fungerer. :))

    SvarSlett
  5. Hei igjen :)

    Der var påskeferien over igjen..

    Jeg har ikke fått noe opp på bloggen min, så det er troligen en eller annen form for innstilling som må gjøres.. håper jeg finner ut av det.

    SvarSlett
  6. Ei stund siden siste innlegg ja. Tryllekort var lett å lage for det ligger en super tutorial hos Stampartic. :) Kanskje det kommer et her i løpet av fridagene, jeg venter spent. :)

    Ha ei superfin helg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!