tirsdag 17. mai 2011

Konfirmantkort til gutt

Endelig ble det et nytt kort på meg. Det har vært stille altfor lenge nå, så nå var det virkelig på tide at det kom et nytt kort. Lysten til å sette seg ned å lage kort har vært her hele tiden, men tiden har ikke strukket til. Alt for mye annet som jeg heller ville/måtte bruke tid på. Ikke minst så har finværet som har vært også gjort sitt. Finværet har gjort at jeg har vært mye mer ute. Jeg har kost meg ute, syklet og gått turer, holdt på med hagearbeid og mye mer :)


I går kveld ble det endelig tid til å sette seg ned og da ble det kort til en guttekonfirmant i forskjellige blånyanser :) Bildene er så som så, litt skak og ikke helt rette farger, men det får gå for denne gang.



I tillegg har jeg prøvd meg på et tryllekort til en jentekonfirmant. Kortet er ikke helt ferdig, så bilder kommer ikke i kveld. Satser på å få på plass det siste i morgen ettermiddag. Mangler motiv og tekst, ellers så er kortet ferdig limt sammen. Om du vil se hvordan korte ble til slutt, må du følge med de neste dagene :)

2 kommentarer:

  1. Flott guttekort:) Konfirmasjonstiden er ikke over ende, og da er det alltids en mulighet til å lage nye kort.
    Ja, Linda og jeg var på kurs. Kjempeinspirerende. Blogginnlegget kommer snart. Kurset ga absolutt mersmak :))
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort. Nydelig motiv og de tekststemplene var skikkelig fine. Blir nok å følge med her å se når du legger inn neste kort ja. :):)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!