onsdag 14. mars 2012

Dåpskort

Vi er så heldige at vi er bedt i dåp til helga. Til ei lita jenta som skal hete Sanna. I den forbindelse så måtte jeg bare sette meg ned å lage et dåpskort :)




Motivet er et digitalt stempel  fra Mo Manning som heter babygirl s. Hadde lyst på et nytt motiv og da var dette midt i blinken. 




Nå nærmer det seg helg med raske skritt, men før den tid er det mye som skal gjøres. Så jeg håper at tiden kan slakke litt av på farten, slik at jeg når over alt. 

Ha en fortsatt fin uke!

4 kommentarer:

  1. Så søtt et dåpskort du har laget. Artig når foreldrene ønsker å bruke "uvanlige" navn.
    Sanna har jeg aldri hørt tidligere :)).
    Ha en trivelig dag på dåpsdagen :)

    SvarSlett
  2. Nydelig dåpskort. Vakkert pynta på alle sider. Motivene til Mo Manning har blitt en stor favoritt her:)
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Så søtt kort med flotte farger og herlig motiv!

    På Spørsmål om den punchen min så har jeg heller ikke jeg målene,så du må prøve deg ut når du bruker den,for det måtte jeg.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  4. Hei Nina!
    Tusen takk for de koselige ordene, så fint at du fant litt inspirasjon og nye motiver hos meg:)
    Du lager jo så mye fint selv, dette dåpskortet var nydelig - så søtt motiv og flott pynt!
    Ha ei god helg!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!