fredag 2. mars 2012

Free standing pop up card :)

Her har jeg laget et kort ut fra en mal i et trykk (1/12). Artig kort å lage, men tok litt tid å lage da jeg måtte spekulere litt underveis :) Men tror nok det går fortere å lage neste gang. Har sett flere av disse kortene på nett, men ikke helt skjønt meg på hvordan de ble laget. Men nå vet jeg det, så det blir nok flere.

Har laget et kort til en guttekonfirmant. Har brukt et dobbeltsidig ark fra Papirdesign sin siste konfirmantkolleksjon. Synes de nye papirene er kjempefine og tror nok jeg må kjøpe mer.

Her er kortet sammenbrettet


Her er kortet oppreist. I malen var det laget bare en tag for motivet. Men jeg valgte å lage en mappe til å stikke tagen i, så fikk jeg plass til motiv, tekst og personlig hilsen.


Kortet sett fra siden


Baksiden av tagen med et felt for å skrive en personlig hilsen.


Forside med et vers.


Ha en fin helg!


6 kommentarer:

  1. Kjempestilig kort, har aldri prøvd meg på slike men det må jeg etter å ha sett dette!

    SvarSlett
  2. Så tøft! Kult motiv og stilig papir. Kjenner ingen som skal konfirmeres, men jeg måtte kjøpe noen rosa ark fra Papirdesign. :) Sitter og koser meg på hobbyrommet mens jeg venter på The Voice.

    Ha ei riktig fin helg!

    SvarSlett
  3. Morsomt kort og passende motiv for en gutt i konfirmasjonsaldere :)) Har sett denne typen kort tidligere og lagt meg i bakhodet at jeg må prøve å lage et slikt en gang.
    Ha ei fin helg:))

    SvarSlett
  4. Så stilig og tøft! Å, det er i Ett Trykk den malen er altså:) Synes den er så flott den bretteteknikken.
    Klem Gunn

    SvarSlett
  5. Så stilig det ble dette konfirmasjonskortet!
    En bretteteknikk jeg ikke har prøvd meg på enda.
    Herlig motiv!
    Klem, Berit

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!