torsdag 2. juni 2011

Bokstaver til Epic six

I fjor til 30-årsdagen min fikk jeg en epic six  og den har jeg blitt veldig glad i. Har etter hvert fått mange flotte dies som jeg kan bruke i den. Det eneste jeg savner nå (tror jeg ) er dies med bokstaver.  Har lenge lett etter det, men har så langt ikke funnet noen som egner seg til dette bruk. Lurer på om det er noen ute på nettet som har funnet noen som er fine og som kan brukes i epicen? Tar i mot tips med takk :)

Ha en fortsatt fin langhelg :)

2 kommentarer:

  1. Quic-Kutz har fine alfabet syns jeg:-) Mange fine og hele alfabetet er på samme plate. BIkuben har bra utvalg...lykke til!!

    Ha en fin langhelg! Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Har to Quic Kutz alfabet du kan få kjøpe hos meg. Det ene er med en bokstav på hver plate Emiliy tror jeg det heter. Det andre har to bokstaver på hver plate. Send mail til meg om du er interessert i dem. Så kan jeg sende bilde til deg.
    Hilsen Elisabeth.
    eli-nil3@online.no

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!