fredag 3. juni 2011

Trappekort til jentekonfirmant

Jeg har blitt veldig glad i trappekortene. Synes det er artige kort å lage, selv om det tar litt tid med å kutte opp delene med mønsterpapir. Ikke minst så tar det sin tid å lime alt på rett plass. Nå blir det en pause fra trappekortene og jeg skal prøve meg på litt andre kort. Men skal aldri si aldri, da jeg har veldig lyst til å prøve meg på en kvadratisk variant av dette trappekortet :)

Denne gangen har jeg pyntet det med roser og perler, ingen swirler denne gangen.






Må bare innrømme at kortet ikke er laget i dag, men på tirsdag. Er hjemme hos mine foreldre og har ingen kortsaker med meg denne gangen. Bruker langhelgen til å være sammen med foreldrene mine og til å jobbe litt med andre ting. Har en hektisk periode på jobb de to neste ukene, så jeg benytter fridagene til å få unna litt saker og ting.


God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!