lørdag 18. juni 2011

Bursdagskort

Nå er det lenge siden siste innlegg, men nå har jeg endelig blitt ferdig med alt arbeidet på jobb (i allefall nesten) og da ble det endelig litt tid til et kort. Puslet med det nå på morrakvisten og det ble faktisk ferdig. Bra var det, for dette er et bestillingskort fra mine foreldre som skal i bursdag i kveld. Damen fylte 50 år tidligere i vår og nå er det tid for feiring av dagen.




Får se om det blir et kort eller to i løpet av helgen. Men først tror jeg at jeg må rydde opp i alt rotet på rommet. Fikk ikke tid til eller hadde rett og slett ikke motivasjon til å begynne å rydde etter at siste konfirmasjonskort var ferdig, men nå må jeg bare gjøre det. Få alle stempler tilbake der de skal være og ikke minst rydde opp i alt papirrotet. Men det blir ikke akkurat nå, for nå skal jeg ut å sykle meg en tur i finværet som har vært her den siste tiden. Meldt værforandring etter i morgen, så finværet må nytes mens det er her.

Ha ei fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!