tirsdag 2. august 2011

IKEA

Nyter fortsatt gode feriedager og har nå vært en tur i Sverige. I den forbindelse har jeg vært en tur innom ikea og der finnes mye rart :) Fant blant annet noe jeg kunne bruke til oppbevaring av kortsakene mine :) Det ligner det som du ser på bildet under, bare at jeg har andre størrelser på boksene. Dette er egentlig noe som brukes til oppbevaring av leker, men kan nok brukes på kortsaker også




(bildet er hentet fra Ikea sine nettsider)

Hadde sett litt på nett før jeg dro på ikea og hadde egentlig sett meg ut en med to eller 3 deler, men den var de fri for. Men kjøpte en del uansett. Kanskje får jeg ting litt mer i system nå :)


Det skjedde noe rart med teksten, da jeg la inn bildet, men det får gå for denne gang.

1 kommentar:

  1. Så lurt.. den virka veldig praktisk :) kan godt tænk mæ t at den e kjækk til kortsakern;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!