søndag 28. august 2011

Rolig helg

Denne helgen har jeg vært hjemme hos mine foreldre i vakre Beiarn. Kom fredagskvelden hit og kjørte fra regn i Bodø til finvær i Misvær og Beiarn. Deilig :) I går tok vi oss en tur til Rognan og fikk med oss dagene der. Litt handling ble det og det ble også tid til å spise møsbrømlefse. Nam nam. Heldigvis holdt værgudene seg på godsida helt til vi skulle dra hjem, så vi fikk en flott dag på Rognan.

Dagen i dag har jeg tilbrakt i jordbæråkeren. Måtte lage nye rader for å plante ut avleggerne som jeg satte ned i blomsterkasser i vår. Hele 45 planter er nå satt ned og da har jeg enda ikke rørt avleggerne som er på plantene nå. I dag var det sol og varmt ute, hele 22 grader i skyggen så jeg vil si at det var perfekt vær for uteaktivitet. Ble god og varm i allefall.


Nå er det straks på tide å vende nesen tilbake til Bodø igjen, for helgen er straks over. Men først skal jeg ut å hjelpes til litt på gården med å få inn tre kviger som skal kalve snart. Blant annet denne som vises på bildet under.

Ingen kortlaging på meg denne helgen, men satser på å komme sterkere tilbake neste uke :)

Ha en fortsatt fin søndag!

3 kommentarer:

  1. høres ut som ei koselig helg :) så du fikk med deg Rognandagene :)
    så artig at dåkker skal til London :) æ syns London va en flott ferieby :) æ kjøpte ei lita guidebok over London og læste en del om serverdighetan der. Men st. James park anbefales på d sterkeste ;)

    SvarSlett
  2. Høres ut som du har hatt en utrolig flott helg / tur, og at den slår lek med papir uansett :)
    Takk for hyggelig besøk i bloggen min. Ønsker deg en flott uke

    SvarSlett
  3. Skal legge ut bilder når jeg får litt mer orden. Du må gjerne komme på besøk, det hadde vært koselig. :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!