torsdag 3. november 2011

Brev i posten :)

Fikk et brev i posten i går fra Gunn, som takk for hjelpen med valg av tusjer. Hun skrev for et par uker siden et innlegg på bloggen sin der hun lurte på hvilke tusjer som var bra og ikke bra. Jeg svarte da på dette innlegget og skrev litt om hvorfor jeg bruker promarkers. 

I brevet lå det litt forskjellig pynt og to promarkerstusja. Tusjene hadde jeg akkurat skrevet på handlelista, så det passet perfekt å få de i posten :) 

Tusen takk Gunn!



Gunn lager mye fint, så ta gjerne en tur innom bloggen hennes. Blogg hennes finner du her.

I morgen er det helg og jeg håper at noe av tiden blir brukt til kortlaging. Får se hva tiden strekker til.

God helg!

2 kommentarer:

  1. Bare hyggelig å få gi noe tilbake. Gode råd er vanskelig å prissette:) Ser at det er en stund siden jeg kikket hos deg..og andre. Tiden raser avgårde her, og enda verre er det nå etter at tusjene kom i hus. Eller, jeg måtte selvfølgelig bestille enda 2 ganger, for jeg fant ut at jeg hadde for lite farger til hud:))
    Så mye fint du har laget siden sist jeg kikket, og så nyyydelig du fargelegger.
    Klem Gunn

    SvarSlett
  2. Det er alltid koselig med en slik hilsen. Og fint å kunne hjelpe hverandre. Så mye fint du lager, har vært og kikket litt rundt her i bloggen din nå.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!