mandag 7. november 2011

Et sjokoladekort til og litt fargelegging

Har en tante som fyller år i dag. Hipp hipp hurra for Aud! 

Hun er glad i søtsaker, så da passet det å lage et sjokoladekort til henne. Kortet er nå på tur i posten, men det er neppe der før i morgen. Litt for sent ute med å lage og poste kortet. Har hele tiden tenkt at bursdagen var i morgen og ikke i dag den 7.november.Får ringe henne senere i dag og gratulere med dagen og si at det kommer noe i posten forhåpentligvis i morgen. :)


Tekst fra North Star stamps, oppskrift på en god dag.

Ellers har jeg puslet litt med fargelegging av motiv til julekort og og til fyrstikkesker. Pyntet noen fyrstikkesker i fjor og gav bort til familien og i år har mamma lagt inn bestilling på noen  til årets julemesse. Så da var det bare å begynne som smått.



2 kommentarer:

  1. Et kjempeflott sjokoladekort og en god ide å ta med seg:)
    Så flotte malte stempler:)
    Klem Gunn

    SvarSlett
  2. Takk for at du la igjen spor etter deg i bloggen min, for da fant jeg din! I dag har jeg tørket støv og lagt ut et kort igjen :)
    Lekkert sjokoladekort du har laget!
    Kanskje jeg må hente frem den ideen igjen - det er jo snart farsdag ;)
    Ønsker deg en fin uke!
    Klem Turid

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!