tirsdag 1. november 2011

Da er årets julekalender i boks :)

Tiden flyr og nå er det akkurat en måned igjen til 1.desember. Fikk en e-post tidligere i dag fra Kreativ hobby og da gikk det opp for meg at det ikke er lenge til adventstida starter. Kreativ hobby har nå lagt ut årets julekalender for salg, så i kveld har jeg lagt inn bestilling på den. Får da 24 pakker som er fiks ferdig til å henge opp på julekalenderen min :) Fjorårets julekalender kan du se her.




Men før adventstiden er det mye som skal gjøres både på jobb og hjemme. Håper at tiden kan slakke litt av på farten, slik at jeg får gjort det jeg skal før vi plutselig er i desember.

Har i kveld puslet litt med papir og prøvd å lage to julekurver (samme type kurv som jeg laget på kurs sist uke). Kommer ikke bilder i kveld, da kurvene ikke er ferdig pyntet. Bilder kommer forhåpentligvis senere i uken.

Ha ei fortsatt fin uke!


Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!