tirsdag 8. februar 2011

Award

Jeg har fått en award av Trine , tusen takk :)

Trine har en nydelig blog og der henter jeg mye inspirasjon. Ikke minst er jeg så heldig at vi jobber på samme arbeidsplass og hun er en kjempegod kollega å ha på jobb. I tillegg er Trine den som introduserte meg for kortlaging for noen år tilbake siden og hun har svart på mange spørsmål om både det ene og det andre. Så tusen takk for awarden Trine :D


Denne awarden gies videre til 3-5 bloggere som jeg
synes fortjener det. De som jeg har valgt å sende videre til
har blogger som jeg pleier å besøke for å finne inspirasjon hos
eller for bare å kikke rundt for å se på alt det fine de lager.




1 kommentar:

  1. Tusen takk for gode ord Nina. Det er så morsomt at du også har blogg så jeg får fulgt med hva du lager. :) Vi skulle jo hatt tid til å lage et skikkelig scrappetreff. Det må vi få til nå på vårparten.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!