lørdag 5. februar 2011

Morsdagskort til svigermor

Sannelig ble det ikke et til kort nå i formiddag. Dette kortet er et morsdagskort og det skal sendes til svigermor. Nå er kortet klart til å sendes, venter bare på at min kjære skal skrive en personlig hilsen til sin mamma.

Mønsterarket som er brukt her, er fra papirdesign sine nye kolleksjon og heter selvfølgelig mamma. Det nye med papirdesign sine ark er at det nå er mønster på begge sider, så nå har man to ark i ett. LIKER :D




Nå er det på tide å begynne å rydde litt i kaoset på bordet og sofaen. Få ting tilbake i systemet mitt :O. Å ja, jeg har et system. Men den siste uken har alt bare blitt rot.
Det blir ikke flere kort i dag, men vi får se i morra kveld om jeg kommer i gang med morsdagskort til min egen mamma, samt noen bursdagskort. Men morsdagskortet blir det ikke lagt ut bilde av her før tidligst neste søndag, siden jeg vet at hun bruker å ta en tur innom bloggen å se på kortenen mine :D
Ha en fortsatt fin helg!


5 kommentarer:

  1. Et flott kort til svigermor!! Herlig brette-teknikk!!
    Ha en fin lørdagskveld:)

    SvarSlett
  2. Lekkert kort til svigermor!! Det bildet var nydelig!

    Tusen takk for besøket i bloggen min. Gøy at du vil være med på Scrappekammerets Bursdagshopp!

    SvarSlett
  3. Hei Nina.
    Takk for kommentaren i bloggen min:)
    Wenche har ikke laget noen innlegg på hvordan man lager dem nei, jeg fikk se dem når jeg var på besøk til henne.. jeg linket fordi jeg alltid linker til de jeg kjenner som har blogg når jeg "snakker" om dem i bloggen min.
    -Hege-

    SvarSlett
  4. Kjempe flott kort. Likte veldig godt måten du har dekorert kortet på:) Passet jo bra at papiret heter mamma ;)

    Formen er vel ikke helt på topp enda, men håper den kommer seg snart :)

    SvarSlett
  5. Skal si det var mye flott du har produsert.
    Jeg blir nik å ta en titt innom for inspirasjon innimellom :o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!