fredag 4. februar 2011

Endelig

Jeg har for tiden flere prosjekter på gang, men jeg finner ikke helt roen til å sette med ned å gjøre dem ferdig. Den siste uken har kortene ligget på stuebordet sammen med resten av kortsakene. Det er et salig rot som dekker hele bordet, så det er bra at min kjære er borte på jobb denne uken :) Får nok ta meg ei økt med rydding i morgen.
Kortet som ble ferdig, er laget etter mal fra kortkurset som jeg var på i januar hos Trel.



Får se hva morgendagen og helgen bringer, om det blir flere nye kort eller ikke. Skal i hvert fall nyte at det er helg igjen :)

3 kommentarer:

  1. Kjempe flott kort :)

    SvarSlett
  2. Så stilig. Fine papirer du har brukt. Det motivet har jeg også. Tøft med de rammene. Skal prøve å få rydda litt på hobbyrommet for nå flyter det igjen der.

    Ha ei super helg!

    SvarSlett
  3. Jeg bruker Johnny sin data og derfor kommer det opp joh.da. Glemte å logge meg på som meg.

    Trine :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!