mandag 21. februar 2011

En liten prøve

I kveld har jeg prøvd å lage et surprise pop up card (videoforklaring). Da jeg først skjønte hvordan det skulle gjøres, gikk det overraskende fort å skjære opp og sette sammen kortet. Det som var litt vanskelig, var å pynte kortet. Siden det er mye blomsterpynt på motivet, så synes jeg det ble i meste laget med annen blomsterpynt på. Så dette kortet får være slik det er. Eneste er at jeg kan stemple en tekst over eller under motivet. Får se hva det blir til senere.

Når du drar ut tagen, røyser motivet seg opp og en skjult beskjed vises. Dette kortet har ingen plass til å skrive en personlig hilsen. Derfor har jeg limt et lite hvitt skrivefelt bak på tagen, slik at det er mulig å skrive en liten hilsen bak tagen.




Kortet var lett å lage, så det blir nok flere slike kort etter hvert :)

4 kommentarer:

  1. Digger den lille grisen. Herlig farge! Et stilig kort!

    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!

    SvarSlett
  2. Hei-hei, måtte titte inn til deg for å se om du hadde prøvd å lage dette kortet:)
    Og du fikk det jo til!
    Gøy kort å lage, ja og så mange muligheter av variasjon:)
    Ønsker deg en flott uke:)
    Klem Lill

    SvarSlett
  3. Vilket artigt kort, en sån vikning har jeg aldrig sett tidligare!

    Takk for ditt bidrag til Scrappekammaret!

    SvarSlett
  4. Stilig kort!!! Herlig gris :)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Kom innom oss i morgen tidlig, da kommer det en ny utfordring ;)
    --klem--

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på.
Ha en flott dag!